最後更新:

  • 2019年12月18日

【大祠堂 小魚兒】(一)


【大祠堂 小魚兒】是一位在囚人士精心編寫的新專欄。監獄裡重門深鎖、守衛深嚴的,究竟是怎樣?在囚人士日常生活又是怎樣?有甚麼趣聞、秘聞?讓小魚兒在大祠堂裡為我們一一解答......

大祠堂 小魚兒 #001
第一次同各位相聚,本來應該講吓我背景比大家聽的,但因某些原因,不便公開,望原諒。但可以講吓我生活比大家知啊!

其實現今嘅監獄,係非常之好嘅,唔會好似電影中描述得咁得人驚嘅!阿SIR對我地都好好,賞罰分明。亦待我哋好似朋友咁,我哋有問題或情緒上困擾,都會耐心解答同開解我地嘅!

衣、食、住、行都好好。衣服冬暖夏涼,食就多菜少肉少油,好健康。住嘅房間尚算OK,有廁所程洗手盤。唔似以前咁,每日返房都要攞一個黃桶、一個紅桶返房。黃桶開小,紅桶開大。每朝都要排隊去倒夜香。>_<

至於行方面亦照顧得我哋好好,每日有一個鐘比我哋做運動,有足球、排球、籃球、乒乓球等運動設施比我哋享用。本來熱愛足球嘅我,喺上年生日前一日斬柴吖!唔係,係抝柴>_<,直到而家都唔敢踢波喇!咁咪試下跑步囉!以前我係10個圈都跑唔到架!但經教練阿SIR鼓勵下,我而家可以跑到60個圈喇!

坐監生活沉悶就一定架喇!但都可以苦中作樂嘅!沖涼時整蠱吓人咁囉!冬天襯個FD沖涼就淋佢冰水,然後成班衝番出去,每人裝一嘜冰水淋佢,要襯佢洗頭時睇唔到嘢先淋,非常邪惡>v<,比人淋果個咪响沖涼房大聲爆粗X+Y+Z,我哋咪笑到轆地囉!又玩車褲腳囉!冬天襯人沖涼除咗條長褲掛响鈎度,我哋鬼鼠偷咗佢條長褲,將褲腳車埋佢,等佢沖完涼,穿條褲時,就會成個人跌低,我哋又笑到肚痛囉!^v^超搞笑,但大家FD,唔會發爛渣嘅!仲可以培養出友誼添!

但呢度亦係一個社會縮影,乜嘢人都有。响呢度除咗夜晚返房,每日12小時對住,邊個係人、邊個係鬼,好快就知。所以响度做人處事一定要好小心。

我响度生活係好平凡的,開工、放工、返房睇書、寫信、聽收音機……十點瞓,六點半起身。唔會參加任何比賽同有競爭嘅遊戲。因為啲人好計較輸贏,就會產生怨恨、埋怨嘅心,我唔鐘意呢種感覺。往往佢哋就係為咗咁而嗌交,等佢哋冷靜後,我就會同佢哋講「你人生最大一場賭注,你單官司呀!都已經輸咗,入咗嚟啦!仲咁計較輸贏做乜?」係朋友我先同佢講嘅!我享受一個人生活,最自在就係返到自已房間,做乜都得,好Feel。

現在嘅我,只想平平靜靜,盡量開開心心咁過每一日,等待出獄與大家見面。我時常提醒自已,我已唔開心咗咁多年,夠喇!出去後我要每日都過得開心,我仲有幾十年要過,我要用每日開心去賺番以往咁多年唔開心嘅日子返嚟。呢盤生意賺硬嘅!各位有冇興趣入股呀?>v<

好喇!夜喇!今晚傾住咁多先啦!下次再講啦!有乜嘢想知,可以問我喎!後會有期,再見!

沒有留言:

發佈留言