最後更新:

  • 2019年12月18日

【大祠堂 小魚兒】(二)






今日想講吓小魚兒响大祠堂見到嘅千奇百怪事同魚嘅品種。首先講品種先吖!有非洲、印度、巴基斯坦、日本、台灣等等。而家最多係非洲品種。佢地態度比較差、冇胆、貪小便宜。但佢哋真係好慳,我哋每月六百幾蚊人工,佢哋真係乜都唔買,儲住啲錢留番出去攞返非洲。六百蚊响非洲可以用一年架喇!所以佢哋比人鬧都唔會郁手,因一比人鎖,就會扣人工同埋重新上過人工,要幾個月先上番六百蚊人工。但諗深一層,又唔可以怪曬佢哋,佢哋窮、冇書讀、冇受過教育,又好難怪佢哋。



我喱度平均有三分二人喺終身犯,大多數係一時衝動為情、為錢而犯下殺人罪。大多數坐25-26年就出去。最重喺姦殺同殺警察,大約坐30年,情殺最輕,大約23-24年。


喱度阿Sir對我哋都非常好,我哋有嘢唔開心,家裡有事發生,都會開解我哋,當係朋友咁。每朝開房門都叫我哋早晨,晚上鎖門都會同我哋講聲晚安。我哋亦會同阿Sir講早晨、晚安。大家互相尊重,唔會好似戲人面咁呼呼喝喝。總之阿Sir能力範圍幫到就一定會幫。

有時我哋大家少不免都會嗌交,阿Sir都會苦口婆心為我哋調停,盡量都會比機會我哋,唔會郁啲就罰。但勸唔聽就無辦法。我哋喱度嘅人全部都坐到18年以上,已經人咗大直路。所以大多數都好識諗,有邊個唔想盡早返出社會吖!

我喱度有小食買,我每用會整兩次滾水蒸飯食,我會買一包牛肉粒,一包尤魚絲,一句豬肉乾,一包齋燒鵝,將佢哋全部整碎,然後留一碟飯,將以上材料倒落飯度撈埋,再放入飯兜,將蓋蓋好,再用桶裝半桶滾水,將飯兜放入桶,來回換滾水3次,到夜晚就有一嘜熱辣辣嘅牛肉尤魚豬肉乾飯食喇!間唔中食吓,好過癮架!仲有整蛋糕,將一包麥維他,一包威化餅,加一包奶,然後搓成膠狀,倒入兜度,又放人滾水桶度浸,浸三次,就會變成蛋糕喇!再整溶啲朱古力唧上面,再整碎啲花生鋪上蛋糕面,就會變成一個美味蛋糕喇!係咪好有創意呢^v^

我哋喱度分低、中、高級組架!低級組又分二、四、五、六組,二組做圖書釘裝,即改裝硬度,然後送去公共圖書館。四、五、六組就車衣、車醫院病人格仔褲。七組就車Police衫,我以前响七組都車過Police,呢!Police衫心口塊牌就係我車架喇!分part車,我負責車Police喱塊牌,七組係中級組。
高級組分一、三、八組。我而家响一組,亦係精英組。我喱度係數碼圖像設計工場,專做政府啲宣傳Banner,同埋Backdrop,例如工展會,賣物會等等啲Backdrop都係我哋設計嘅!咁三組就做包裝,八組就做車高官啲衫褲囉!我識裁衫,又識車,第時可以做衫比妳哋著>v<
文:小魚兒

沒有留言:

發佈留言